Shoplog

Vandaag ben ik even naar de stad geweest en heb ik een paar dingetjes gekocht. Jammer genoeg had ik echt geen goede kledingdag want op één of andere manier stond alles me vreselijk vandaag. Daar zat ook dit jasje bij, wat ik al op een aantal blogs was tegengekomen. Misschien nog maar een keertje passen als ik wel een goede dag heb..

Toch heb ik een aantal leuke dingen meegenomen, waaronder twee paar schoenen! Nou heb ik altijd van die periodes waarin ik heel veel dezelfde spullen koop, dus ik hoop dat er geen nieuwe schoenenperiode voor mij is aangebroken want dat is nooit zo goed voor mijn portemonnee!

Bij H&M heb ik zwarte flatjes meegenomen waar ik al een tijdje mijn oog op had, en helaas spookt de blauwe versie van deze flatjes nog steeds door mijn hoofd.. Ook kocht ik een gouden earcuff (soort van) die ik echt geweldig vind en niet kon laten liggen. Bij de Etos heb ik twee maskertjes van Dr. van der Hoog meegenomen. De Refreshing Raspberry variant vind ik heel fijn. Ik heb hem wel eens eerder gehad en toen heb ik hem meer plaatselijk gebruikt, waardoor ik echt 5 keer met het maskertje heb kunnen doen! Zeker waar voor je geld dus. De Fabulous Fruits ken ik nog niet, daar ben ik heel benieuwd naar. Als hij bevalt plaats ik er misschien nog wel een review over :)

Als laatste liep ik nog even bij de Axi Schoen naar binnen, waar ik deze geweldige blauwe schoenen zag! Ik was al langer op zoek naar zulke schoentjes en deze waren zelfs maar 15 euro dus ook deze moest ik meenemen.

Prijs & winkel:
– Zwarte flatjes H&M €9,95
– Earcuff H&M €4,95
– Blauwe schoenen Axi Schoen €15
– Dr. van der Hoog maskertjes Etos €2,19 p.s. (nu 3e gratis!)

7 thoughts on “Shoplog

  1. Die zwarte heb ik ook gekocht !
    Maar om een of andere reden zit de rechterschoen echt slecht ! Hij doet zoveel pijn. Hopelijk kan ik ze hier thuis nog wat inlopen zodat ze wél goed gaan passen :)
    De blauwe schoentjes zijn echt schattig !

Leave a Reply

