Glossybox Februari

Nog even snel een post over de Glossybox van deze maand voordat de maand alweer voorbij is! Ik moet zeggen dat ik de Glossybox van februari een beetje vond tegenvallen, eigenlijk zit er niets in dat ik echt vaak zal gebruiken. Dit is de derde box die ik heb besteld en ik denk voorlopig ook even mijn laatste.

Deze maand zaten er 5 producten in, waaronder 2 fullsize producten en een extraatje. Te beginnen met de dingen die ik het minst interessant vind: het Koh Purifying Hand Bath bruistablet en het Thierry Muggler parfum sampletje van Womanity. Nu ben ik heel slecht in het omschrijven van geuren, maar ik vind Womanity niet heel lekker. Hij is niet onaangenaam, maar ik zou hem nooit kopen.

Van het bruistablet van Koh word ik niet echt nieuwsgierig. Door de verpakking heen ruikt het wel aardig naar citrus, ik heb hem dan ook nog niet geprobeerd. Misschien dat ik het achteraf nog wel aardig vind, maar het lijkt me een vrij overbodige stap in je handverzorging. Als ik naar de ingrediënten kijk zit er voornamelijk baking soda en citroenzuur in, verder wat talk en 1 soort olie. Ik las ergens dat 10 bruistabletten wel €20,95 kosten, wat echt super duur is! Al met al een niet al te interessant product voor mij.

Links: swatch L’oreal primer. Rechts: DuWop lipgloss

Waar ik wel blij mee ben is de L’oreal Paris Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer (wat een mond vol). Ik had weleens naar dit product staan kijken in de winkel, maar de prijs heeft me er uiteindelijk van weerhouden om het te kopen, deze primer kost namelijk €16,99. De Glossybox bevat een fullsize potje, lekker veel dus. Ik vind het wel een aardige primer, hoewel ik mijn Gosh Velvet Touch primer een stuk makkelijker in gebruik vind omdat die vloeibaarder is. Deze van L’oreal is aan de dikke kant, en die moet je dus wel even goed uitsmeren voor een glad resultaat.

Het volgende product is de Venom Gloss van DuWop in de kleur Buttercup. Het is een lichte gloss die naar wat naar kaneel ruikt en mijn lippen iets bleker maakt dan ze normaal zijn. Verder geeft de gloss een tintelent gevoel, iets wat ik over het algemeen wel fijn vind. Wel merk ik hier dat het soms zelfs wat kan branden, zo sterk is het tintelende gevoel! Over het algemeen vind ik het wel een leuke lipgloss.

Vervolgens kwam ik erachter dat ik vergeten ben het vijfde product op de foto te zetten! Het gaat om de Shiseideo Bio-Performance Advanced Super Revitalizing Cream (jaja) Het is een dagcrème die normaal €90,50 kost per 50 ml, wat ongelofelijk veel geld is. In mijn ogen dan ook een nutteloze tester, want dit ga ik sowieso nooit kopen, hoe goed de crème ook mocht bevallen! Dat doet hij overigens niet echt, hij is veel te dik en zwaar voor mijn gecombineerde huid, en intrekken duurt veel te lang. Misschien fijn als nachtcrème, maar ik kan er niet zoveel mee.


Eyeko Skinny Eyeliner in Dove Grey

Als laatste de Eyeko Skinny Eyeliner. Ik had al best wat reviews van de Glossybox gelezen voordat ik hem zelf binnenkreeg, en ik was dan ook best wel teleurgesteld toen ik het doosje van mijn eyeliner opende en zag dat ik een grijze had gekregen in plaats van een zwarte! Maar goed, niets aan te doen. Het potlood opzich is fijn in gebruik, het heeft een redelijk stevige punt, maar toch is het vrij creamy bij het opbrengen en geeft het goed pigment af. Dit is het andere fullsize product in de box, dit potlood kost normaal €10.

Beetje lange review, maar vooruit!
Hebben jullie de Glossybox van februari? Wat vind je ervan?

2 thoughts on “Glossybox Februari

Leave a Reply

