Max Blushes

Na ze al heel vaak gezien te hebben op andere blogs wilde ik ze toch een keer zelf proberen: de blushes van Max. Max is het makeup merk van de Action en ze hebben onder andere nagellak, mascara en dus ook blushes. De blushes zijn super budgetproof, ze kosten namelijk maar €0,99! Dat is natuurlijk een heel leuk prijsje om ze eens uit te proberen..

Ik heb twee kleuren meegenomen, namelijk Pink en Rosewood. Als eerste de verpakking. Het is een rond doosje door het deksel kun je de kleur van de blush zien. De verpakking oogt heel goedkoop, maar voor €0,99 vind ik dat helemaal niet erg. Na een week in mijn toilettas te hebben gezeten (die ik overal mee naar toe sleep) is de bovenkant ontzettend beschadigd, dus ik ben benieuwd hoe lang ze het vol gaan houden haha. De blush zelf zit in een zilveren pan die, als je hem omhoog doet, een sponsje en een spiegeltje onthullen. Hoewel ik het waarschijnlijk niet ga gebruiken is het een leuk extraatje voor die prijs!

Pink

De kleur Pink is een soort oudroze met een lichte shimmer die bijna niet opvalt. Het verbaasde me wel hoe gepigmenteerd hij was! De eerste keer gebruikte ik veel te veel waardoor ik een beetje clownwangen kreeg, maar als je je kwast lichtjes in de blush dipt krijg je een super mooi resultaat.

Rosewood

Rosewood is op mijn huid een beetje een peachy, met wederom een lichte shimmer die je bijna niet ziet. Deze kleur is voor mij heel natuurlijk, maar ik denk dat hij op een lichte huid wel een stuk donkerder kan uitvallen. Voor mij is de blush in ieder geval goed op weg om een nieuwe favoriet te worden!

Rosewood en Pink

Ik vind dit zeker geen miskopen! De pigmentatie is goed, de prijs is geweldig en de kleuren zijn mooi. Als je een keertje in de Action bent zou ik zeker een kijkje nemen bij de makeup :)

3 thoughts on “Max Blushes

Leave a Reply

