Mijn ringen

Vandaag zat ik een beetje in mijn sieradenbakje te rommelen toen ik me bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een post te maken van alle ringen die ik heb. Alles bij elkaar zijn het er nog best wat, ik heb ook nog een heleboel kleine gouden en zilveren ringen maar die heb ik even buiten beschouwing gelaten. Het grappige is dat ik vroeger nooit ringen droeg, terwijl het tegenwoordig een soort nieuwe hobby van me is geworden om er zo veel mogelijk aan te schaffen! Liefst ook de meest opvallende, en van elke diersoort één!


Mijn chunky steenringen. De linker ring komt van Ydeltuyt, en ik draag hem eigenlijk nooit omdat ie te groot is. Maar ik vind hem zo stoer dat ik hem eigenlijk niet weg wil doen. Rechter is van H&M van een tijdje terug.

Bovenste kruisring is van de Six, toen ik hem zag móest ik hem gewoon hebben! Op de foto is het niet goed te zien maar het is een tweevingerring, net als de voorste. Die heb ik op ebay gevonden voor slechts $0,99!

Deze drie zijn allemaal van H&M, en ik draag ze best vaak omdat ze lekker opvallend zijn.

Ik denk dat mijn voorliefde voor turquoise ringen nu wel duidelijk is geworden haha. De linker is volgens mij van H&M, de rechter heb ik in Griekenland gekocht. Het kroontje is van Asos, en deze vind ik zo leuk! Jammer genoeg is hij me te klein – dat overkomt me echt nooit met mijn smalle vingers, de meeste ringen zijn vaak te groot. Gelukkig is hij nog steeds leuk om naar te kijken ;P

Vervolgens mijn dierentuin. De zeester is mijn nieuwste aanwinst, hij zit voor geen meter maar oh wat is ie leuk. De gouden uil en de panter zijn van H&M, maar als je een goedkope versie zoekt van het uiltje zou ik zeker een kijkje nemen op ebay. De slang en het andere uiltje zijn van de Six.

Tot slot mijn Yves Saint Laurent knockoffs. Ze zijn allebei van ebay, en mocht je hier naar op zoek zijn moet je er zeker niet meer dan $4 voor betalen! De turquoise vind ik het mooist – goh – en iedere keer als ik hem om heb krijg ik er complimentjes over. Als je je bedenkt dat de prijzen van de echte YSL ringen beginnen bij €175 is dit toch een veel leukere optie!

7 thoughts on “Mijn ringen

Leave a Reply

