Camera 360

Al een tijdje zat ik met het idee dat ik spijt had dat ik niet voor de iPhone heb gekozen toen ik vorig jaar mijn eerste smartphone mocht uitkiezen. Ik heb zelf de Samsung Galaxy S (plus), en hoewel het verder een hele fijne telefoon is was ik niet helemaal blij met de camera. Eerlijk gezegd was ik best teleurgesteld, er zit niet eens een flitser op! Ik heb jarenlang Sony Ericsson telefoons gehad en die hebben zulke fijne camera’s – al zeg ik het zelf – en helaas was deze camera daar niet tegenop gewassen. Ik was dus een beetje jaloers op al die leuke Instagram foto’s van de iPhone mensen, tot ik afgelopen maandag de apps in de appstore aan het afstruinen was.

Daar kwam ik de gratis Camera 360 app tegen. Met deze app kun je kiezen uit verschillende effecten die je kunt toevoegen aan de foto die je maakt. Je kunt kiezen uit effecten als Lomo, Fish-eye, Retro, Enhance en HDR. Ook kun je een geest toevoegen (best creepy!), spiegelen of een Warhol effect toepassen. Bij elk effect heb je ook nog verschillende kleuropties dus je kunt er super veel mee, en het werkt ook nog eens handig!

Eerst maakte ik helemaal niet zoveel foto’s met mijn telefoon, maar door deze app ben ik weer helemaal enthousiast geworden haha, ik maak foto’s van de saaiste dingen omdat ze er toch wel cool uitzien met een leuk lomo-effect erover ;P

Vanaf nu ga ik elke zondag proberen een post te maken met foto’s van wat ik die week gedaan heb, dus stay tuned!

2 thoughts on “Camera 360

Leave a Reply

