Gosh Soft ‘n Shine Lip Balm

De Soft ‘n Shine Lip Balms van Gosh zijn voor mij echt één van dé ontdekkingen van het afgelopen jaar geworden. Ooit kocht ik er één via het Beautyglossforum en sindsdien ben ik verslaafd. Jammer, want volgens mij – ik heb het nooit echt gecheckt moet ik zeggen – zijn ze nu uit het assortiment, ik kom ze namelijk overal tegen in de uitverkoopbakken!

Zelf heb ik er uiteindlijk vijf in mijn bezit. De lipbalms zijn heel romig en hebben een licht vanillegeurtje. De verpakking ziet er mooi uit alleen werkt ie soms niet helemaal naar behoren. Bij twee van mijn sticks blijft de dop steeds hangen en bij een andere blijft de onderste huls steeds achter als ik de dop eraf haal. Maar dat mag de pret niet drukken want verder zijn ze prachtig!

De eerste drie kleuren zijn Sweetheart, Barbie en Irony. Sweetheart is een mooie roze kleur met gouden shimmer. Barbie is een knalroze die je echt heel fel kunt krijgen op je lippen. Irony is knaloranje in de huls, maar deze is zó mooi als je hem op doet! Dit is dan ook mijn favoriet, hiervan heb ik er ook al eerder één opgemaakt.

De andere twee die ik heb zijn Perfect Plum en Scarlet. Perfect Plum is een paarse kleur die er in de huls heel donker uit ziet, maar op de lippen super mooi op te bouwen is. Scarlet is voor mij echt een my-lips-but-better-kleur, een soort paars/oudroze toon. Helaas wilde deze kleuren niet echt meewerken op de foto, maar in het echt zijn ze in ieder geval heel mooi.


Perfect Plum, Scarlet, Sweetheart, Barbie en Irony

De Gosh Soft ‘n Shine Lip Balms zijn dus – waarschijnlijk – uit het vaste assortiment van Gosh. Zelf heb ik er nog wel een aantal in de uitverkoopbakken gevonden voor €2,50, dus sla nu je slag!

2 thoughts on “Gosh Soft ‘n Shine Lip Balm

Leave a Reply

