Birdy Reloaded! & Welcome to Rosywood

Sinds de nieuwe collectie van Catrice in de schappen ligt al meerdere malen voor het rek gestaan om de nieuwe spulletjes te bekijken, maar echt iets kopen had ik nog niet gedaan. Inmiddels had ik wel een kleine nagellak wishlist opgebouwd want ik had allemaal super leuke kleurtjes langs zien komen op andere blogs!

De lakjes hebben nog steeds dezelfde verpakking met de grote zwarte dop. Ik vind het nog steeds een mooi design, en het is ook fijn dat ze de flesjes hetzelfde hebben gehouden zodat ze in je stash nog bij elkaar passen. Wel zijn de kwastjes vernieuwd, iets dat ook op de dop staat. Dit zijn mijn eerste lakjes met het nieuwe kwastje dus ik was wel benieuwd en ik moet zeggen het lakt heel fijn! Lekker breed en goed afgerond zodat het in een keer goed gaat bij de nagelriemen.

Birdy Reloaded! is een mooie gele kleur met een subtiele gouden shimmer die totaal niet op de foto wilde. Ik heb deze meteen opgedaan toen ik thuis kwam en ik vind het echt een heel vrolijk kleurtje voor de lente/zomer! Ik zou graag swatches laten zien maar helaas zijn mijn nagels op dit moment niet in staat om mooi op de foto te gaan ;P Wel vond ik hem een klein beetje stroperig lakken, maar verder heb ik hier nog niemand over gehoord dus misschien heb ik gewoon te dik gelakt.

Welcome to Rosywood lijkt me echt een heel mooi classy kleurtje (en de naam doet me steeds denken aan Pretty Little Liars). Ik heb deze nog niet geprobeerd maar wellicht zie je hem nog eens langskomen op mijn nagels.

Catrice lakjes zijn €2,49 en te koop bij Kruidvat.
Deze week twee lakjes voor maar €4!

5 thoughts on “Birdy Reloaded! & Welcome to Rosywood

Leave a Reply

