My Life in Pictures #1


Daar is ie dan: mijn eerste fotopost over mijn leven van de afgelopen tijd. Ik weet nog niet of ik hier een wekelijkse post van ga maken – ligt eraan of ik wel genoeg boeiende dingen heb gedaan in zeven dagen – maar ik ga mijn best doen! Vandaag is het in ieder geval tijd voor nummerrr 1.


De week begon langzaam. Op het moment heb ik (te)veel vrije tijd want ik ben net afgestudeerd en heb nu eigenlijk niets te doen tot september. Binnenkort maar even in actie komen want dat kan zo natuurlijk niet blijven ;P Ik had dus lekker veel tijd ‘s ochtends en toen heb ik dit heerlijke broodje gemaakt met cherrytomaatjes, komkommer, slam, pesto en balsamicodressing. Yumm!


Op weg naar mijn vriend met de trein. Hij woont in Den Haag dus we reizen wat af naar elkaar.



De volgende dag was het super mooi weer! Ik was nog een beetje aan het spelen met m’n nieuwe camera app, dus ik maakte wat foto’s van mooie gebouwen.


Binnenhof in de zon.


Eerste terrasje van het jaar! Lekker bij Havana wat drinken en nacho’s eten nomnom.


En toen maar even naar de H&M. Linker jurkje heb ik gekocht, over de rechter twijfel ik nog steeds.. Ik had even de riem van m’n vriend gestolen maar met een dunner riempje is het denk ik wel leuk.. Help!


Afgelopen vrijdag gaf ik een feestje want het was weer zo ver.. ik was jarig! Zaterdag dan welteverstaan (17 maart), maar vrijdag was wat handiger. Het was echt super gezellig en ik had een super lekkere cocktail gemaakt met ananassap, 7up, grenadine en wodka, echt een aanrader!


En de pret was nog niet voorbij! Zaterdag gingen mijn vriend en ik lekker uit eten bij restaurant/cocktailbar Elit. Ik had nog een Groupon dus het was ook nog eens lekker goedkoop. Het eten was echt geweldig en de cocktails waren heer-lijk. Ik had een boerderijkippetje met groenten en huisgemaakte frietjes, en alles was even lekker. Ik heb normaal echt een hekel aan vlees op bot (teveel gepiel wat mij betreft) maar dit was het zeker waard.


Deze cocktails hoorde ook nog bij ons menu. Ik weet niet meer wat er in de mijne zat maar het was in ieder geval super lekker, en ook lekker groot – daar hou ik van :P


Ennn nog een. Dit was een Sidecar, mijn nieuwste ontdekking. Hij is echt super simpel, brandy, cointreau en limoen/citroensap. Er dreef ook nog een mooie sinaasappelschil in die wel erg op een tong leek..


Na ons uitbundige diner gingen we uit. Ik krijg al jaren gratis kaartjes thuisgestuurd voor mijn verjaardag door Hollywood, en als je er wel eens geweest bent of in Rotterdam woont dan weet je dat dit best een foute tent is. Althans dat vind ik ;P Maarr het was gratis en m’n vriend was er zelfs nog nooit geweest – dat kan dan weer echt niet, minstens 1 keer! – dus we gingen! We kregen een gratis pitcher bier en vanaf daar kan ik er niet meer zoveel over zeggen haha. Het was in ieder geval een geweldige avond :D


Ze hadden zelfs botsauto’s :’)


De volgende dag was zoals verwacht niet zo’n pretje, ik moest ook nog eens werken dus een beetje gaar voelde ik me wel haha. Vandaag dus even lekker rustig aan en gelukkig schijnt het zonnetje :) Fijne dag nog!

2 thoughts on “My Life in Pictures #1

Leave a Reply

