De Leukste eBay Koopjes


Ebay is in korte tijd één van mijn favoriete sites geworden als het gaat om het vinden van goedkope spulletjes. Er zijn zoveel leuke dingen te vinden voor een nog veel leukere prijs! Hieronder heb ik een paar van mijn leukste vondsten op een rijtje gezet, inclusief prijs en verkoper. De verzendkosten staan er niet bij want.. die zijn er niet, jeej!


Deze vind ik echt stoer! Ik zag ze ook op de site van forever21 maar dan voor €7 in plaats van dit leuke prijsje! Nu alleen nog een kleur kiezen..

Prijs: $1,99
Verkoper: alyssdesign


Deze oorbellen heb ik zelf al in het brons met witte steen, maar deze zwarte zou ik ook nog wel willen hebben.

Prijs: $0,99
Verkoper: kokobuy_88 (zwart) & angelsupplier88 (brons)


De bekende uiltjes ring! Zelf heb ik hem ooit bij H&M gekocht voor €4,95, maar deze is gewoon 5x goedkoper.

Prijs: $0,99
Verkoper: luckluay


Deze is ook leuk, een snorrenring. Zowel in wit en zwart.

Prijs: $0,99
Verkoper: verticalland (zwart) & angelbag88 (wit)


Ook deze heb ik zelf, de tweevinger sleutelring.

Prijs: $0.99
Verkoper: giftforlove188


De brillenketting. Deze kun je vinden in zwart, brons en zilver.

Prijs: $1,02
Verkoper: angelbag88


Deze heb ik zelf ook en ik vind ze erg leuk, mooie grote parels.

Prijs: $1,00
Verkoper: itechcool

En zo zijn er nog veeel meer leuke sieraden te verkrijgen. Je moet er even de tijd voor nemen maar dan heb je ook wat! Nog even mijn excuses voor de lelijke plaatjes, die heb ik rechtstreeks van eBay geplukt :P

Tips & Tricks
1. Op eBay moet je met Paypal betalen. Ik heb het zelf al jaren en heb nog nooit problemen gehad. Ik zet er ook geen geld op maar laat Paypal het bedrag direct van mijn rekening afschrijven, zo gaat het veel sneller.

2. Dingen die van ver komen kunnen er ook lang over doen. Mijn ervaring is dat het meestal iets van 2 weken duurt, maar ik heb ook een keer een maand ergens op moeten wachten. Voor mij maakt dit niet uit, als ik er maar €0,80 voor heb betaald wil ik er ook wel even op wachten.

3. Zoektermen als ‘new’, ‘hot’, ‘fashion’ en ‘vintage’ leveren vaak hele leuke sieraden op!

4. Ik zet mijn filter altijd op ‘Buy it now’ omdat ik persoonlijk niet van bieden houd. Zo krijg je meteen allemaal dingen die je direct kunt kopen. Ook sorteer ik het op ‘Price + Shipping: lowest first’, dan krijg je de koopjes bovenaan.

5. Kijk altijd even hoeveel positive feedback de verkoper heeft. Als het boven de 90% ligt zit het denk ik wel goed.

6. Als je op safe wilt spelen op eBay, geef dan gewoon niet te grote bedragen uit! Dan is het ook niet zo erg als er een keertje iets niet aankomt.

Happy shopping!

8 thoughts on “De Leukste eBay Koopjes

  1. Wauw dit vind ik echt heel gaaf! Sowieso ben ik gek op goedkope producten en ik ben ook dol op oorbellen! Ik ga vanvond is even flink ebayen! Goeie tip! :D

  2. Supervet dit! Ik ben dol op budgetproof accessoires! Ik ga vanavond maar eens even flink zoeken op e-bay! Bedankt voor de tip! :D

Leave a Reply

