Primark Shoplogje


Nu is het zo dat ik op 10 minuten fietsen van de Primark woon. Toch ga ik er bijna nooit heen. Het is ALTIJD druk, ALTIJD een rommel en eigenlijk vind ik bijna nooit wat leuks. Soms neem ik wel eens iets mee, maar meestal loop ik naar binnen om al snel rechtsomkeert te maken, weg van alle hysterische vrouwen met tassen vol Primark spul. Maar gisteren was dit niet zo! Ik was er even om iets terug te brengen (dat ene ding waar ik dan altijd wel mee naar buiten kom), en ineens zag ik allemaal leuke spulletjes..


Alles bij elkaar! Allereerst de slippers. Ik ben al een tijdje fan van de slippertjes van de Primark, denk dat ik inmiddels al 4 paar heb versleten! Dit is een iets ander model dan ik eerst had, maar het principe is nog steeds hetzelfde. Ze lopen heel fijn, zien er leuk uit en zijn ook nog eens spotgoedkoop, namelijk €3!


Vervolgens zag ik deze ring hangen. Ik had er al iemand mee gespot dus toen ik hem zag nam ik hem meteen mee. Hij heeft een rekbaar bandje achter dus hij zou iederen moeten passen. Hij zit bij mij wel iets te wijd maar ik heb hele smalle vingers. Deze was ook €3.


Van deze oorbellen werd ik helemaal blij! Ik houd heel erg van wat langere oorbellen die niet beginnen met een haakje in je oor (klinkt dat logisch?), en deze zijn daar een goed voorbeeld van! Zwart met goud is sowieso een winnende combinatie, dus ook deze nam ik mee. Ook deze waren €3.


Ik ben de laatste tijd op zoek naar kleding met een tribal printje, maar helaas heb ik tot nu toe niets leuks gevonden. Deze oorbellen passen wel helemaal in die trend! Misschien kan ik op deze manier toch nog wat tribals aan mijn outfit toevoegen ;P Ook deze waren – verrassing – €3!

Verder heb ik ook nog een blauw/paarsig blouseje gekocht maar die wilde zich helaas niet laten fotograferen. Ik had ook nog een harembroek met een tribalprintje meegenomen, maar deze is helaas te klein. Nu heb ik dus weer een reden om terug te gaan haha, wie weet neem ik de volgende keer weer wat leuks mee.

11 thoughts on “Primark Shoplogje

Leave a Reply

