My Life in Pictures #3


Daar is ie weer! Deze week niet heel veel foto’s maar wel weer lekker veel van eten, één van mijn favoriete bezigheden haha. Kijk je mee?



Dinsdag was het weer eens terrasjestijd, dit keer met mijn moeder en broertje bij Bazar. Ben niet helemaal fan van deze keuken maar de hapjes zijn wel lekker! We hadden brood en wraps met feta en paprikamousse, yummie!


Foto van mijn geshopte Primark spulletjes.


Mijn lavendelplantje is ook z’n best aan het doen.


Deze gehaktballetjes vind ik echt super lekker! Uitje snipperen en aanbakken met knoflook, vervolgens dit bij je gehaktmengsel doen en balletjes draaien. Ondanks dat het zo simpel is smaken ze echt heerlijk.


Mona heeft altijd een goede reden om pudding te eten :P


Mijn favoriete tosti: kaas, beetje pesto, verse basilicumblaadjes en lekker dippen in een mengsel van curry en ketchup, hmm!


Ik ging een (klein) beetje m’n kamer opruimen. Vaarwel Glamour’s vanaf 2006 haha. Links een mooie toren gemaakt door mijn ‘creatieve’ vriendje.


Mijn favoriete salade :D Mét pijnboompitten zelfs, wat een luxe.


C’est La Vie van Essence op mijn nagels. Door het lomo effect blijft er niet veel van de kleur over maar ik vind echt een zomers lakje!



Zondag ging ik – voor de verandering – weer eens uit eten. Dit keer met mams, broeder en mijn aanhangsel. We waren bij Olympia, een griek. Super lekker eten en vooral heel veel vlees! Je krijgt ook echt waar voor je geld want de porties zijn heel groot en je krijgt er ook nog tzatziki en salade bij. Het is er niet heel fancy maar wel een aanrader vind ik.


Als afsluiter mijn toetje: citroentaart met een laagje eiwit erop. Krijg meteen weer honger als ik hem zie want deze was echt geniaal.

Fijne dag nog :)

4 thoughts on “My Life in Pictures #3

Leave a Reply

