H&M Bestelling


Gisteren kon ik het weer niet laten en heb ik een bestelling bij H&M geplaatst. Ik bestel eigenlijk altijd zonder de verzendkosten te betalen dus in principe verschilt het niet veel met shoppen in de winkel. Op dit moment is er ook nog een andere code geldig waardoor je 20% korting krijgt op de hele collectie! Nog leuker dus ;P De code die ik vrijwel altijd gebruik is 1304 voor €5 korting, en deze keer heb ik ook 9767 gebruikt, voor 20%. Deze is volgens mij geldig tot 22 april dus grijp je kans!

1. Frambozenrood jurkje €12,95 – Op de site heet de kleur rood maar op de foto lijkt hij meer roze rood. Ik zie wel hoe het uitpakt, vind het model in ieder geval erg leuk.
2. Witte linnen blazer €39,95 – Ik vind een witte blazer altijd best ‘volwassen’ staan, en deze van linnen valt heel mooi! Had hem al in de winkel gekocht maar toen toch maar met korting op de site besteld. Scheelt me zo bijna €10!
3. Glittertrui €29,95 – Deze vond ik al een tijdje leuk dus nu toch maar besteld. Ik heb een maat groter genomen dan normaal omdat het een kort model is en ik meer van wat langere kleding houd, dus ik moet nog maar even kijken of dat wel gaat werken.
4. Rood jurkje €4,95 – Deze was afgeprijsd dus die wilde ik graag proberen! Ben steeds meer van rood gaan houden de laatste tijd en mijn garderobe kan ook nog wel wat kleur gebruiken.
5. Armband €2,95 – Ook hier liep ik al een tijd naar te kijken en nu was hij eindelijk in de sale. Ik draag eigenlijk nooit armbanden dus ik wilde er eigenlijk geen 5 euro aan uitgeven haha! Voor €2,95 kon het er net vanaf ;P

6 thoughts on “H&M Bestelling

  1. haha ‘ik draag nooit armbanden’ maar toch koop je ‘m? wel mooi :D en die andere spulletjes ook, ben benieuwd naar die linnen blazer! heb zelf ook een mooie lichte blazer, maar vind dat synthetische zweterige spul waar ze van gemaakt zijn altijd heel vervelend zitten.

Leave a Reply

