Catrice Defining Duo Blush


Toen ik laatst bij Kruidvat was – jammer genoeg niet tijdens de 1+1 actie van vandaag – zag ik deze blush in de uitverkoopbak liggen. Op de site van Catrice staat dat dit een nieuw kleurtje is, dus waarom hij in die bak lag weet ik ook niet. Hij was €3,49 dus hij was ook niet afgeprijsd, maar ik vond het echt een leuk kleurtje dus ik besloot hem mee te nemen. Uiteraard zat er weer zo’n rot sticker op de bovenkant geplakt die er zonder geweld niet vanaf wilde, vandaar de rare vegen op het doosje ;P Maar goed, kijk mee naar de swatch!



De kleur die ik heb gekozen heet 050 Apricot Smoothie. Hoewel deze blushes inmiddels alweer een jaar te verkrijgen zijn, had ik er nog nooit een geprobeerd. De verpakking vind ik echt prachtig, simpel en strak – meer heb je niet nodig toch?

De blush heeft twee kanten met ieder een verschillende kleur. Het grote deel is een peachy kleur zonder shimmer, en het kleine deel is roze met een gouden shimmer. Als je ze samen gebruikt mengen ze perfect en krijg je dus echt een peachy/roze kleur met subtiele shimmer. Ik vind de blush erg fijn en sinds ik hem heb gebruik ik hem bijna elke dag!


Linkerdeel – gemengd – rechterdeel

Catrice Defining Duo Blushes zijn te koop voor €3,49 bij Kruidvat en Trekpleister.

3 thoughts on “Catrice Defining Duo Blush

Leave a Reply

