Kruidvat Shoplog


Ja hoor, wéér een Kruidvat 1+1 shoplog! Ik denk dat bijna iedereen het nieuws wel heeft meegekregen want de blogs stonden er vol mee haha. Afgelopen vrijdag ben ook ik expres wat eerder opgestaan zodat ik lekker vroeg naar de Kruidvat bij mij in de buurt kon. Ik had geluk want alles was er nog en het was ook helemaal niet druk, dus ik kon lekker even rondneuzen. Heel veel heb ik niet gekocht want ik moest me inhouden van mezelf, maar ik heb wel een aantal leuke spulletjes meegenomen!


Allereerst drie nagellakjes. Raspberry Fields Forever van Catrice vond ik al heel lang een leuk kleurtje dus met deze actie kon ik hem zeker niet laten liggen. Verder heb ik van NYC Bubblegum Pink en Timeless Tangerine meegenomen. Van de laatste twee post ik morgen swatches!



Dan twee lipsticks van Catrice, Princess Peach en Pinkadilly Circus. Ik vind ze allebei heel fijn, ze blijven lang zitten en ze zijn lekker romig. Ik had alleen een klein drama toen ik ze wilde fotograferen: ik had het briljante idee om een nieuw shirt als achtergrond te gebruiken, maar toen ik de tips van de lipsticks op de foto wilde zetten viel mijn achtergrondconstructie om, met als resultaat twee lippenstiftvlekken in mijn nieuwe shirt, grrr! Gelukkig zijn de vlekken er inmiddels uit maar dat was dus niet zo’n slimme actie van mij haha. Vandaar ook de gehavende tips van de lipsticks, de rest zat op mijn shirt ;P



Als laatste nam ik de I ♥ Stage Eyeshadow Base van Essence mee. Ik had nog geen oogschaduwbasis – ik draag eigenlijk ook bijna geen oogschaduw – maar het leek me wel handig om in huis te hebben en ik had goede dingen over deze gelezen!

Al met al dus niet zo’n grote buit, maar ik ben er blij mee! Hebben jullie nog veel geshopt tijdens deze actie?

10 thoughts on “Kruidvat Shoplog

  1. Ik had inderdaad ook geen tijd. Ik moest de hele zaterdag werken en vrijdag zat ik in the middle of nowhere, zonder kruidvat. De catrice lipsticks zijn ook inderdaad heel fijn, mooie kleuren ook hoor!

  2. Leuke blog heb je, heb ‘m net ontdekt :) Mooie foto’s, lekker handig van het shirt verhaal ;) Heeeel herkenbaar dat soort acties haha. Ik zie die princess peach lipstick overal terugkomen, binnenkort maar toch weer zuruck zum kruidvat!

Leave a Reply

