NYC Expert Last Nail Polishes


Twee van mijn nieuwe aanwinsten zijn deze lakjes van NYC, Bubblegum Pink en Timeless Tangerine. Ik heb één ander lakje van NYC, maar die is van de Quick Dry lijn en dus waarschijnlijk niet vergelijkbaar met deze lakjes, dus ik was benieuwd!



Timeless Tangerine is – zoals de naam al zegt – een oranje lak, en we weten inmiddels allemaal dat oranje dé kleur van 2012 is. Deze van NYC is meer een rood/oranje kleur met een koele ondertoon. Op de foto’s lijkt hij iets meer oranje dan hij in het echt is, dan heeft hij echt een wat rodere gloed.





Bubblegum Pink is volgens mij één van de nieuwe kleurtjes en vormt samen met de lila en mint kleur het bekende trio dat al op veel blogs is langskomen. Ik heb besloten om dit leuke knalroze kleurtje mee te nemen want mint en lila tonen doen het helaas niet zo goed bij mijn huidskleur. Ook dit kleurtje wilde niet helemaal meewerken op de foto, in het echt is hij wat feller en wat minder barbieroze dan op de foto.




Ik vind de Expert Last Nail Polishes fijne lakjes. Het kwastje doet zijn werk goed en de lak is wat aan de dunne kant maar ik vind dit wel prettig werken. Ook de dekking is goed, van beide heb ik twee laagjes op en dit geeft voldoende dekking. Wel vind ik de weartime een beetje tegenvallen. Op het flesje staats dat hij zelfs tot 7 dagen zou moeten blijven zitten, maar na 1 dag zag je de eerste tipwear en andere kleine beschadigingen.

NYC Expert Last Nail Polish kost €2,99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.

5 thoughts on “NYC Expert Last Nail Polishes

Leave a Reply

