Hema Illuminating Blush


Sinds een week heeft de Hema een aantal nieuwe – tijdelijke – makeupproducten in het assortiment, waaronder deze prachtige blush! Ik zag hem liggen en kon hem niet weerstaan door het prachtige patroon – die moest ik meenemen! Klik verder voor meer foto’s en een swatch van deze beauty.


Is hij niet mooi? Ik vind hem er echt geweldig uit zien met dat patroon, qua uiterlijk doet hij niet af aan sommige blushes van high-end merken – op het doosje na uiteraard. Dit is de Illuminating Blush in 01. De blush is er ook nog in 02, deze bestaat uit bruintinten en is wellicht meer geschikt als highlighter of lichte bronzer. De blush bevat 7 gram product, wat volgens mij best redelijk is.



Wauw.. ik vind hem zo mooi!


En dan de swatch. Ik vond het echt zonde om hem voor het eerst te gebruiken maar daar kun je toch niet omheen. De blush is niet té gepigmenteerd en ook niet te weinig, dat vind ik altijd wel prettig met blushes. Zo heb je minder kans om een grote veeg op je wang te creëren die je nog maar moeilijk kan vervagen. Hij geeft een mooie donkerroze kleur die goed is op te bouwen met een frosty finish. Hij bevat dus niet echt glitters maar meer een mooie glans. De camera geeft hem niet 100% accuraat weer – ik moet echt even op een andere manier foto’s gaan maken.. – maar deze glans zie je wel heel mooi terug.


En dit is de blush na 1 keer gebruiken.. zo zonde! De kleurtjes waren dus duidelijk een overspray, maar gelukkig is de kleur nog steeds even mooi gebleven.

Naast deze blush heeft de Hema ook nog wat andere nieuwe makeupspulletjes. Zo zijn er nagellakjes in heel veel vrolijke kleuren voor €2,25, duo lipglossjes, duo nagellakjes en heb ik ook een nieuwe kwastenlijn zien liggen! Vaak is het zo bij de Hema dat nieuwe producten maar eenmalig of slechts een paar keer worden aangevuld, dus neem geen risico en ga snel een kijkje nemen!

De Illuminating Blush in 01 kost €4,50 en is verkrijgbaar bij de Hema.

6 thoughts on “Hema Illuminating Blush

Leave a Reply

