Beautygloss Party & Goodiebag!


21 april was het zo ver: de Beautygloss Party! Ik ging er samen met een vriendin heen en we hadden om 11.15 afgesproken op Amsterdam Centraal. Vanaf daar zijn we naar de Beurs van Berlage gelopen, waar het feest plaats vond. Toen we aankwamen zagen we een suuuuper lange rij staan, en het was nog best vroeg!


We moesten een stukje na het einde van het gebouw aansluiten, en vanaf daar duurde het jammer genoeg best lang voordat we eindelijk naar binnen konden, volgens mij waren we pas half 1 binnen! Dat was wel een beetje jammer maar goed, niets aan te doen.


Binnen had je in elk koepeltje een andere stand. Zo kon je je nagels laten doen bij Sally Hansen, Sleek scoren bij Enchantra, een huidmeting laten doen bij Hannah, je laten opmaken door Studio Bellezza en nog veel meer dingen. We hebben niet alles gedaan want er stonden overal gigantische rijen. We hebben allebei een huidmeting laten doen, en aan het einde van de dag een spray tan! Dat vond ik nog wel grappig om te doen. Het resultaat was bij mij niet zo heel goed te zien, maar ik ben van mezelf al een beetje getint. Mijn vriendin is daarentegen een stuk witter, zeg maar zo’n porseleinen huidje, en bij haar zag je het wel heel goed!

Het enige minpunt van het feest vond ik de rijen. Wat dat betreft had ze het beter wat kleinschaliger kunnen houden, zodat je meer van alles kon doen. Dan maar wat minder mensen op het feest! Bij sommige stands was het wel wat rustiger, maar als je je haar wilde laten doen bij Remington stond je volgens mij wel een uur in de rij. Dat vond ik het dan weer niet waard :P Ik heb zelf slechts 1 product gekocht op het feest, hier komt later nog een review over.

En dan.. de inhoud van de goodiebag!


Aan het einde moest je je bandje inleveren en kreeg je deze goed gevulde en vooral erg zware goodiebag mee.


En dit zat er allemaal in! Goede buit, toch? :P


Een samplesize Chilly gel, Dr. van der Hoog reinigingsdoekjes, twee Catrice mono’s in It’s a boy! en I Trust Stardust, Essence Quatro Eyeshadow palette in een beetje maffe kleurencombinatie, en een Kneipp Voetbadbruistablet.


Andrélon 1 minuut Care & Repair masker, The Body Shop Chocomania Body Butter (alweer!), Essence Smokey Eyes Pencil, Sugarpill Pigment Sample en Dove Beauty Blossom Cream.


No-Ad Aloe Creme met kokosgeur, Dove Beauty Blossom Shower Gel en Nourishing Body Lotion in dezelfde geur.


En als laatste nog een hele stapel tijdschriften, vandaar ook dat de tas zo zwaar was. De Marie-Claire, Cosmopolitan, Grazia, Beau Monde en de Fashionista. Genoeg leesvoer dus voor de treinreis naar huis.

Al met al vond ik het een geslaagd feestje, en ik vond het vooral leuk om Mascha een keer te zien. Als je iemand al jaren volgt is het natuurlijk ook wel eens leuk om die persoon in het echt te zien. En de goodiebag was natuurlijk ook een leuke afsluiter van het feest :)

Alle foto’s van het feest heb ik van Beautygloss Party Facebook.

6 thoughts on “Beautygloss Party & Goodiebag!

Leave a Reply

