Catrice Revoltaire Blush


Vorige week kreeg ik een mailtje in mijn inbox – of nouja, in mijn spambox, ik had hem bijna weggegooid! – van Maud van Beauty Before Breakfast. Ik had meegedaan aan een winactie op haar site en ze vertelde me dat ik had gewonnen! Mijn mond viel echt open want ik doe wel eens mee maar eigenlijk win ik nooit wat, dus ik was echt blij verrast! Zeker toen ik me besefte dat dit de winactie was om de Revoltaire Blush van de nieuwe collectie van Catrice. Deze ligt nog niet in Nederland in de winkels – pas in mei – maar in Duitsland wel, dus de dames die in de buurt van de grens wonen kunnen wel alvast een kijkje nemen.

Ik had de blush al voorbij zien komen op een aantal blogs van lucky ladies die wel in de buurt van de grens wonen, en sindsdien ben ik er al een beetje verliefd op. Hij ziet er gewoon zo mooi uit!




De verpakking is zoals we gewend zijn van Catrice, strak en simpel. Doordat hij gewoon plat is kun je hem makkelijk stapelen, iets dat ik wel heel handig vind. Blushes met een bolle afwerking hebben echt hun eigen plek nodig en dat neemt weer meer ruimte in. In het echt is de kleur wat anders dan op de persfoto, hij loopt van een licht peachy kleur over in roze. Ik vind hem echt zo mooi om te zien! Wat wel fijn is is dat het patroon van deze blush niet zal vervagen als je hem gebruikt.



Als je de blush swatcht geeft hij een mooi roze kleurtje af. Op zich niet heel bijzonder, maar wel erg mooi! Ik houd sowieso heel erg van die peachy/roze tinten, deze staan mij ook gewoon het best. Al met al ben ik echt super blij met deze leuke verrassing, nogmaals bedankt Maud!

De blush is verkrijgbaar in de kleur 01 Colour Bomb en kost €3,99. Vanaf mei te koop bij Kruidvat met de rest van de Revoltaire collectie.

8 thoughts on “Catrice Revoltaire Blush

Leave a Reply

