H&M Sunset Gold


Laatst liep ik het beautydeel van de H&M binnen omdat ik op zoek was naar een bodysplash. Helaas heb ik die niet gevonden, maar wat ik wel tegenkwam waren deze twee nagellakjes! De roze deed me meteen denken aan Pink Fizz van Model’s Own, een lakje waar ik steeds spijt van had dat ik die niet had gekocht toen ik hem zag. Maar nu heb ik een vervanging gevonden, en dat voor een hele aantrekkelijke prijs!


Deze twee lakjes heten Flamingo Pink en Sunset Gold. Het zijn kleine flesjes van 5ml en volgens mij hadden ze ook nog een turquoise kleurtje. En dan het leuke, de prijs. Ze waren maar €1,95 per stuk! Daarvoor kon ik ze dus ook echt niet laten liggen. Ik heb Flamingo Pink nog niet opgehad, maar Sunset Gold droeg ik naar de Beautygloss Party, lekker feestelijk!



Sorry voor de velletjes, ik kon het weer niet laten! Maar goed, het gaat om de nagellak. Ik draag hier drie laagjes en een topcoat. Sunset Gold lakt stroperig, het is een dikke substantie maar hierdoor krijg je wel een aardige dekking. Je moet alleen opletten dat je er niet een té dikke laag van maakt. Het kost even wat tijd maar dan heb je ook wat vind ik ;P Drie laagjes geven voldoende dekking. Als je zo dichtbij kijkt als op de foto’s zie je er nog wel wat gaten doorheen schemeren, maar van een afstandje zie je dat helemaal niet terug.



Ik moet zeggen: hij blijft goed zitten! Na vier dagen zit het er nog goed op, inclusief een dag werken waarbij normaal gesproken mijn nagellak de dag niet overleefd. Het eraf krijgen is natuurlijk wel een drama, maar dat is bij alle glitterlakjes zo.

Ik ben echt blij dat ik deze lakjes gevonden heb! Van Flamingo Pink komt waarschijnlijk ook nog een swatch, maar ik denk dat het wel een aardige dupe gaat zijn van Model’s Own’s Pink Fizz! Deze kost op Asos toch €6,67 dus dat zou een mooie vervanging kunnen zijn!

Flamingo Pink en Sunset Gold kosten €1,95 en zijn verkrijgbaar bij H&M.

11 thoughts on “H&M Sunset Gold

  1. ahhh mooi! ik wil ook nog graag een glitternagellak, maar aangezien ik sowieso altijd ben van ‘even snel 1 laagje nagellak’ lijkt het me niet echt geschikt :P

Leave a Reply

