Catrice Revoltaire: Colour Bombs


Eindelijk ligt ie in Nederland in de schappen: de Catrice Revoltaire collectie! Naast de Colour Bomb blush heb ik ook de twee andere producten met dezelfde naam gescoord: het lakje en de lipstick.


Erg veel inspiratie hadden ze dus niet bij het benoemen van deze collectie want alledrie de producten die ik nu in mijn bezit heb hebben dezelfde naam: Colour Bomb. Maar dat mag de pret niet drukken want ze zijn prachtig!



Als eerst de lipstick. Catrice noemt het de Velvet Matte Lip Colour. Deze zit in een zilveren huls met het Revoltaire logo erop: van die barok krullen met een doodshoofdje erin. Super leuk! Sowieso vind ik de vormgeving van deze collectie heel mooi.


Mooi kleurtje he! Ik vind dat je het matte effect wel een beetje terug ziet, zeker op de lippen. De lipstick is heerlijk creamy en zacht en droogt de lippen niet uit.



En dan het lakje. Het is een roze kleurtje dat een beetje neigt naar koraal. Colour Bomb heeft een jelly finish maar ik vind hem na 2 laagjes gewoon dekken. Hierboven op de nagelswatch heb ik ook 2 laagjes aangebracht, maar met een derde laagje zou je misschien nog net wat meer dekking en kleur krijgen.

Al met al vind ik dit een super leuke collectie van Catrice. Naast de blush, lipsticks en nagellakjes zijn er ook nog 2 oogschaduwpaletten en een lip brush.

Colour Bomb lipstick €2,99
Colour Bomb lakje €2,49

De Catrice Revoltaire collectie ligt nu in de winkels. Tot en met 13 mei is er ook nog eens een 1+1 actie op alle nagelproducten dus nu is hét moment om de lakjes te scoren!

6 thoughts on “Catrice Revoltaire: Colour Bombs

Leave a Reply

