Tip! Föhn van de Action


Vandaag liep ik even de Action in om te kijken of ze nu ein-de-lijk eens die Max lipsticks hadden in het filiaal bij mij in de buurt. Jammer genoeg hebben ze deze nog steeds niet – waarom Action, waarom :( – maar ik kwam wel wat anders leuks tegen, een föhn! Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe voor bij mijn vriend dus dat kwam goed uit. Kijk mee naar mijn vondst.



En dit is hem dan. Er zit zelfs een diffuser bij! De föhn heeft een vermogen van 1200 watt en heeft 2 standen. Niet heel speciaal allemaal, maar nu komt het leukste deel: hij was maar €4! Dan vind ik het ineens nogal wat, ik had al een inklapbare föhn van €15 maar daar zat echt geen diffuser bij, en deze is bijna 3 keer zo goedkoop!

Ik verwacht geen wonderen van deze föhn maar die hoeft hij ook niet te verrichten van mij, als mijn haar maar sneller droog wordt! Nu nog maar zien hoe lang hij het vol gaat houden maar ik heb goede hoop. Ze verkopen op dit moment ook ministijltangen bij de Action, dus mocht je daar nog op zoek zijn zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen!

De föhn kost €4 en is verkrijgbaar bij Action.

2 thoughts on “Tip! Föhn van de Action

Leave a Reply

