In de Test: Kruidvat Eeltsokken

De zomer komt er – hopelijk dan, pff! – weer aan en dat betekent blote voeten! Heerlijk op je slippers naar buiten en geen gedoe meer met sokken en veters. Ik ben zelf altijd een beetje lui in de zomer wat betreft schoenen, als ik ze maar snel en zonder veel moeite aan kan doen ben ik tevreden. Het nadeel is alleen dat je nu je voeten weer in tip-top shape moet houden. Voeten zijn al een van de naarste lichaamsdelen wat mij betreft en als ze dan ook nog slecht verzorgd uitzien dan word ik daar al helemaal niet blij van. Gelukkig schiet Kruidvat ons te hulp!

Op LiveLifeGorgeous zag een tijdje terug een review voorbij komen van deze rare sokken. Ik was meteen enthousiast! Je voeten verzorgen vind ik namelijk nogal een tijdrovend klusje, je kan wel in de weer gaan met zo’n rasp maar ik vind dat nooit optimaal werken (lees: ik ben gewoon veel te lui haha). Deze plastic ‘sokken’ moet je aantrekken, een uurtje aanhouden en vervolgens je voeten wassen met warm water. Om het effect te optimaliseren raden ze aan om je voeten elke dag even te weken in heet water. Na ongeveer een week zouden je voeten moeten gaan vervellen en dit kan tot 2 weken duren. Niet al te fris lijkt me, maar je moet wat voor poezelige voetjes over hebben!


Binnenkort ga ik ze gebruiken en over een paar weken zal ik dan de review posten. Ik ben benieuwd!

De eeltsokken zijn te koop bij Kruidvat en kosten €8,99.

One thought on “In de Test: Kruidvat Eeltsokken

  1. I saw this product today at Kruidvat and I would like to buy it soon (till June 10th, there is a discount on Kuidvat feet products including this item). What did you think about it ? Thanks for your answer.
    Laat me weten als je kan niet Engels begrijpen en I zaal het vragen in Nederlands …

Leave a Reply

