Wife Goes On & Funny Face


Essie is één van de nieuwste nagellakrages in Nederland. Je kon het altijd al kopen in nagelsalons, maar sinds ongeveer een maand is het nu ook verkrijgbaar bij DA en Etos, een stuk toegankelijker dus! Hierboven zie je een Instagram foto van het schap van een DA bij mij in de buurt, oehh! Zelf heb ik twee Essie lakjes en deze ga ik vandaag laten zien.



En dit zijn de lakjes die ik in mijn bezit heb! Links Wife Goes On, rechts Funny Face.




Zoals je ziet is Funny Face echt een Barbie roze met een blauwe ondertoon, terwijl Wife Goes On meer een raspberry kleur is – één van mijn favoriete kleuren wat betreft nagellak!

Ik vind ze allebei echt heel fijn lakken. De lak is dun maar zeer dekkend, van Wife Goes On is 1 laagje eigenlijk al genoeg! 2 laagjes staat natuurlijk altijd nét wat mooier, en op bovenstaande swatches heb ik van beide 2 laagjes gebruikt. Ook blijven ze lang mooi op de nagels, ik heb wel eens een hele week Wife Goes On opgehad en had aan het einde alleen maar wat tip wear. Altijd handig als je lang weg gaat en geen zin hebt om je nagels steeds bij te werken.


Grappig is het verschil tussen de kwastjes. Wife Goes On heb ik twee jaar geleden in New York gekocht en Funny Face zat in de Glossybox van april. Het kwastje van Wife Goes On is dun, veel dunner dan het gemiddelde nagellak kwastje. Die van Funny Face is daarentegen veel dikker dan gemiddeld. Ik vind beide erg fijn in gebruik omdat de substantie van de lak gewoon heel fijn is, maar met het dikke kwastje ben je wel wat sneller klaar. Voor het resultaat maakt het in ieder geval niet uit ;P

Essie is te koop bij DA en Etos voor €9,99. T/m 13 mei krijg je bij Etos ook nog €2 korting!

5 thoughts on “Wife Goes On & Funny Face

Leave a Reply

