Fashion: Grote Kettingen


Je kan er niet meer omheen: grote kettingen zijn in en dat zal je weten ook! Ze zijn perfect om een saaie outfit op te fleuren en ze staan super leuk over een blouse. Ik ging op zoek naar een paar budgetvarianten op eBay.

De beauties hierboven in de collage komen allemaal van de H&M. Ze zijn allemaal €9,95, behalve rechtsonder want die is €19,95. Niet heel goedkoop dus! Toen ik weer eens op eBay aan het browsen was besloot ik een keer naar kettingen te zoeken, ik was benieuwd naar het aanbod. Nu ben ik zelf niet zo van de kettingen – ik vind het nooit mooi staan bij mezelf – maar ik vind het altijd een uitdaging om de leukste dingen te vinden voor een zo laag mogelijke prijs! Alvast excuses voor de foto’s, op eBay kom je niet de mooiste kiekjes tegen.


Super leuke ketting met meerdere kleuren beads.
Prijs: $4,99
Verkoper: newservice1988


Deze ketting lijkt echt heeel erg op de ketting van H&M hierboven! Ook in het zwart.
Prijs: $6,99
Verkoper: newservice1988


Deze ketting heeft wel wat weg van dit mooie exemplaar van H&M. Volgens mij is deze erg in trek, ik heb hem al op zoveel fashionblogs voorbij zien komen!
Prijs: $3,29
Verkoper: newservice1988


Deze ketting is én een statement piece én hij pas ook nog eens perfect bij de geometrische trend van dit moment.
Prijs: $2,83
Verkoper: arrowhunt


Deze is ook heel gaaf, een dubbele ketting met spikes!
Prijs: $3,99
Verkoper: botong2688


Ook deze heeft wel wat weg van kettingen die nu in de winkels te vinden zijn. Ook verkrijgbaar in rood en zwart.
Prijs: $4,00
Verkoper: newservice1988


Tassel ketting. Ook in turquoise, multicolor en rood!
Prijs: $5,45
Verkoper: newservice1988


Tot slot deze ketting, die bijna door kan voor de onderste ketting op de collage. Alleen dan voor een fractie van de prijs! Ook in neon geel.
Prijs: $4,99
Verkoper: newservice1988

De dollar staat nog altijd wat lager dan de euro dus je bent nog wat voordeliger uit ook. Als zoekterm kan ik je vooral ‘choker’ aanraden, hiermee kreeg ik de meeste resultaten. ‘Bib’ is ook een goede term, het engelse woord voor een ketting met meerdere lagen. Bib betekent namelijk slab, huh? :’)

Happy shopping!

7 thoughts on “Fashion: Grote Kettingen

  1. Ik draag eigenlijk nooit kettingen, (niet zo’n kettingennek ofzo?) maar voor een feetje zou ik zo’n grote ketting wel gaaf vinden – in combinatie met een maxi dress ofzo!

Leave a Reply

