Mini Primark Shoplog


Gisteren dacht ik dat ik vroeg moest werken (8 uur ‘s ochtends) maar toen ik op mijn werk kwam bleek ik op een andere dag te moeten – dom! Ik was dus voor niets zo vroeg opgestaan, beetje jammer :P Om de pijn een beetje te verzachten ben ik maar even naar de Primark gegaan. Het was immers super vroeg en er was dan ook bijna niemand in de winkel. Eindelijk eens een keer rustig winkelen! Ik was niet echt op zoek naar nieuwe spullen maar het was wel prettig om een keer niet te worden omringd door honderden onrustige vrouwen met grote Primark tassen in hun handen :P

Bovenstaande slippers had ik al eerder gekocht in een turquoise/teal kleur, maar nu zag ik ook de koraalkleurige in mijn maat dus die heb ik ook maar meegenomen. Verder nog een neongeel armbandje met een chain kwastje er aan, super leuk! Deze hadden ze ook nog in het blauw en oranje maar ik mocht er maar één meenemen van mezelf :P Als laatst nam ik nog oorbellen mee, de kleur zit een beetje tussen lichtblauw en mintgroen in. Toch weer leuke koopjes al zeg ik het zelf, en dat voor maar €7,50!



Armband €3
Slippers €3
Oorbellen €1,50

5 thoughts on “Mini Primark Shoplog

Leave a Reply

