Glossybox Maart


Daar is ie weer! Vorige maand zei ik dat de box van februari waarschijnlijk mijn laatste zou zijn, maar stiekem wilde ik toch die van maart niet mislopen. Want ja, wat als er deze maand nou wél iets leuks in zat. Dit verhaal herhaalt zich natuurlijk iedere maand, dus ik kan wel zeggen dat het verslavend werkt haha. Anyway, op naar de producten!



LUSH Dream Cream €18,95 / 240 gr
Het eerste wat mij opviel toen ik de doos open maakte was dit kleine zwarte potje. Jaaa, Lush! Ik vind Lush producten heel fijn maar vaak te duur, dus toen ik dit potje zag liggen was ik meteen blij! Ik vind het een heel fijne crème die zijn werk goed doet en heerlijk naar lavendel ruikt. Ook heb je er niet veel van nodig, zodat je er lekker lang mee kunt doen.


SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Essensity Shampoo €15,30 / 250 ml
Daarna zag ik natuurlijk de grote groene fles die zowat de halve box vult. Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik nog genoeg andere shampoos heb staan dus deze bewaar ik even voor later. Toevallig heb ik laatst een shampoo gekocht van Schwarzkopf Professional en die werkt heel prettig dus verwacht van deze hetzelfde. Hij ruikt in ieder geval lekker!


BM BEAUTY Mineral Blush in Peachy Glow €9,60 / 4 gr
Helaas kreeg ik hiervan geen swatch op de foto, hij wilde echt niet op mijn huid! Het is een zacht oranje kleurtje met subtiele shimmer. Hij blend opzich wel fijn maar ik moet zeggen dat ik hier niet niet heel enthousiast over ben.


THE BODY SHOP Chocomania Body Butter €15,00 / 200 ml
Ik denk dat heel veel meiden heel blij werden toen ze deze pot in de box zagen liggen, maar helaas hoor ik daar niet bij. Nou ben ik al niet zo’n chocolade liefhebber, maar chocoladegeur in producten vind ik echt afschuwelijk! Toen ik langs de winkel liep heb ik er toch nog maar even aan geroken en mijn vermoedens werden meteen bevestigd: bah! Mijn potje zit dus ook nog dicht want deze ga ik sowieso niet gebruiken haha. Wel jammer want de butters van The Body Shop zijn altijd heel fijn.


WELEDA Amandel Verzachtende Gezichtsolie €14,25 / 50 ml
Jaaa hier was ik wel blij mee! Het hoofdbestanddeel van deze olie is amandelolie (goh), en daar ruikt hij ook naar. Ik vind het een hele fijne olie die mijn gezicht goed voedt. Ik doe hem ‘s avonds op voordat ik ga slapen en de volgende dag is mijn huid lekker zacht. Ik heb ook andere gezichtsolieën (bv. van Kiehl’s) maar die is een stuk duurder dus dit is zeker een leuk alternatief!

De Glossybox is maandelijks te verkrijgen voor €12,50 inclusief verzendkosten.

2 thoughts on “Glossybox Maart

Leave a comment